Firma cateringowa do obsługi wydarzeń w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w Spodku - poszukiwana!

19 października 2017, czwartek, godz. 15.17

MEGAWIECZOR KULINARNY MO 46.jpg

Jakość dań, sprawność serwisu, doświadczenie w obsłudze wydarzeń z udziałem od dziesięciu do pięciu tysięcy osób – to główne kryteria wyboru nowej firmy cateringowej, poszukiwanej przez PTWP Event Center. Operator cateringowy świadczyć będzie usługi podczas imprez organizowanych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w Spodku. Zgłoszenia zainteresowanych firm przyjmowane są do 31 października br.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe wraz ze Spodkiem jest jedną z największych aren spotkań kongresowo-wystawienniczych i widowiskowo-sportowych w kraju. W obiektach odbywa się około 500 wydarzeń rocznie, z udziałem blisko miliona osób. Nowy operator cateringowy będzie odpowiedzialny za obsługę klientów PTWP Event Center, organizujących w MCK i w Spodku różnorakie wydarzenia, począwszy od kameralnych spotkań, a skończywszy na wymagających pod względem logistycznym kongresach, konferencjach, imprezach sportowych, kulturalnych czy targowych.

 – Naszą ambicją jest, żeby Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek były jednym z czołowych centrów konferencyjno-targowo-rozrywkowych w kraju. Potencjał, jaki tkwi w tych obiektach, jest ogromny,  stwarzając tym samym duże pole do działania dla dostawcy usług cateringowych – mówi Marcin Stolarz, prezes zarządu PTWP Event Center. – Chcielibyśmy wspólnie z firmą, którą wybierzemy, pracować na rzecz budowania marki zarządzanych przez nas obiektów. Doświadczenie oraz jakość, zarówno dań jak i serwisu, mają dla nas kluczowe znaczenie – dodaje.

Na potrzeby świadczenia usług cateringowych PTWP Event Center wynajmie operatorowi cateringowemu zaplecze kuchenne i kelnerskie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, o powierzchni ponad 1000 m2.

Zainteresowane firmy proszone są o przesłanie do 31 października br. na adres: dagmara.halama@mckspodek.pl informacji o dotychczasowej działalności, potencjale i najważniejszych zrealizowanych projektach. Zarządca obiektów przystąpi do rozmów z wybranymi podmiotami, które w kolejnym etapie zaproszone zostaną do złożenia ostatecznych ofert.

Dodatkowych informacji udziela manager ds. organizacji i administracji PTWP Event Center –  Dagmara Halama, tel. 509 870 939.