Kolejny udany sezon na lodowisku w Spodku

160926CHW005.JPG

Ogólnodostępne ślizgawki, mecze hokeja na lodzie, akcje
i promocje okolicznościowe, wprowadzenie karnetu lojalnościowego z dodatkowymi zniżkami na bilety – zarządca Spodka, PTWP Event Center, w tym sezonie jeszcze bardziej uatrakcyjnił ofertę lodowiska. Spotkała się ona z rekordowym zainteresowaniem. Lodowisko otworzy się ponownie dla amatorów sportu na lodzie jesienią.

Od września 2017 roku do kwietnia 2018 roku na lodowisku w Spodku odbyły się
494 godzinne sesje ślizgawek, na które sprzedało się 40 047 biletów. Aż 18 tysięcy osób skorzystało z możliwości wypożyczenia łyżew. Zorganizowano 39 sesji „Disco na lodowisku” oraz 19 „Poranków dla dzieci”.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się akcje specjalne: czwartkowa promocja dla studentów, mikołajki na lodowisku, ślizgawki walentynkowe, zniżka na Dzień Kobiet oraz na kwietniowe zakończenie sezonu.

Z lodowiska chętnie korzystały także kluby sportowe. Na przestrzeni ostatnich miesięcy miało miejsce 26 meczów, w tym 19 w sezonie zasadniczym i 7 w play-off. 22 zwycięstwa odnotował Tauron KH GKS Katowice. Średnia frekwencja na widowni podczas spotkań z udziałem klubu to 856 osób, co jest czwartym wynikiem po Gdańsku, Tychach i Oświęcimiu.
W Spodku odbyły się także Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie Juniorek do lat 18., a także towarzyski Turniej Seniorek w Hokeju na Lodzie.

Propozycja aktywnego spędzania czasu na lodowisku w Spodku po raz kolejny została ciepło przyjęta przez mieszkańców Katowic i regionu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, wprowadziliśmy kartę podarunkową, będącą czymś na kształt karnetu lojalnościowego z dodatkowymi zniżkami na bilety. Pozostaje nam podziękować wszystkim odwiedzającym oraz pracownikom, dbającym o sprawną organizację i komfort użytkowania obiektu.
Już teraz zapowiedzieć możemy, że w przyszłym sezonie wrócimy z nowymi pomysłami na, cieszące się szczególnym zainteresowaniem, akcje specjalne – podsumowuje Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center, zarządcy Spodka i MCK w Katowicach.

Poprzedni sezon lodowisko w Spodku zakończyło z wynikiem: 32 000 odwiedzających, 12 000 wypożyczonych par łyżew oraz 474 godzinne sesje ślizgawek.