Koncert Dawida Podsiadło

27 października 2018, sobota

Koncert Dawida Podsiadło w Spodku 2018

Organizator

Good Taste Production Sp. z o.o.

bilety@goodtaste.com.pl

Po półtorarocznej przerwie w aktywności artystycznej Dawid Podsiadło wraca do show-biznesu. Po publikacji singla „Małomiasteczkowy” zapowiadającego trzecią płytę artysty - album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r., wg deklaracji artysty będzie wypełniony muzyką do tańca.

Utwór został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów, w ciągu tygodnia osiągając ponad 3 mln wyświetleń w serwisie Youtube oraz klasyfikując się na pierwszym miejscu najczęściej odtwarzanych polskich utworów na platformie Spotify.

- Po dwóch solowych albumach gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chcę ludziom przekazać na tych nagraniach - wyznaje Dawid Podsiadło.

Powrotowi Dawida na scenę będzie towarzyszyć „Małomiasteczkowa" trasa koncertowa, w wyjątkowej oprawie wizualnej, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić.

Artysta odwiedzi tylko pięć miast i przewrotnie do nazwy, będą to największe miasta i aglomeracje, a koncerty odbędą się w halach widowiskowych mogących pomieścić kilkanaście tysięcy widzów.

27.10 - Katowice (Spodek),
4.11 - Wrocław (Hala Stulecia ),
23.11 - Kraków (TAURON Arena Kraków),
29.11 - Gdańsk/Sopot (Ergo Arena),
8.12 - Warszawa (Torwar).

Będą to jedyne dedykowane nowemu albumowi, premierowe koncerty Dawida w tym roku. Wcześniej Artysta pojawi się z krótkimi koncertami tylko na czterech festiwalach muzycznych, zapowiadając to, co przygotowuje dla fanów na swojej jesiennej trasie.

Warto przypomnieć, że tuż przed tym, kiedy z końcem 2016 roku Dawid ogłosił przerwę od działań muzycznych (w tym koncertowania), wszystkie ogłoszone przez niego biletowane koncerty wyprzedały się błyskawicznie (ponad 45 tyś sprzedanych biletów), a w samej Warszawie Artysta zgromadził ponad 15 tyś fanów na 5 koncertach na przestrzeni jednego roku.

Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole.

Regulamin Imprezy dostępny na: www.goodtaste.pl/regulamin