Firma cateringowa do obsługi wydarzeń w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w Spodku - poszukiwana!

MEGAWIECZOR KULINARNY MO 46.jpg

Jakość dań, sprawność serwisu, doświadczenie w obsłudze wydarzeń z udziałem od dziesięciu do pięciu tysięcy osób – to główne kryteria wyboru nowej firmy cateringowej, poszukiwanej przez PTWP Event Center. Operator cateringowy świadczyć będzie usługi podczas imprez organizowanych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w Spodku. Zgłoszenia zainteresowanych firm przyjmowane są do 31 października br.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe wraz ze Spodkiem jest jedną z największych aren spotkań kongresowo-wystawienniczych i widowiskowo-sportowych w kraju. W obiektach odbywa się około 500 wydarzeń rocznie, z udziałem blisko miliona osób. Nowy operator cateringowy będzie odpowiedzialny za obsługę klientów PTWP Event Center, organizujących w MCK i w Spodku różnorakie wydarzenia, począwszy od kameralnych spotkań, a skończywszy na wymagających pod względem logistycznym kongresach, konferencjach, imprezach sportowych, kulturalnych czy targowych.

 – Naszą ambicją jest, żeby Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek były jednym z czołowych centrów konferencyjno-targowo-rozrywkowych w kraju. Potencjał, jaki tkwi w tych obiektach, jest ogromny,  stwarzając tym samym duże pole do działania dla dostawcy usług cateringowych – mówi Marcin Stolarz, prezes zarządu PTWP Event Center. – Chcielibyśmy wspólnie z firmą, którą wybierzemy, pracować na rzecz budowania marki zarządzanych przez nas obiektów. Doświadczenie oraz jakość, zarówno dań jak i serwisu, mają dla nas kluczowe znaczenie – dodaje.

Na potrzeby świadczenia usług cateringowych PTWP Event Center wynajmie operatorowi cateringowemu zaplecze kuchenne i kelnerskie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, o powierzchni ponad 1000 m2.

Zainteresowane firmy proszone są o przesłanie do 31 października br. na adres: dagmara.halama@mckspodek.pl informacji o dotychczasowej działalności, potencjale i najważniejszych zrealizowanych projektach. Zarządca obiektów przystąpi do rozmów z wybranymi podmiotami, które w kolejnym etapie zaproszone zostaną do złożenia ostatecznych ofert.

Dodatkowych informacji udziela manager ds. organizacji i administracji PTWP Event Center –  Dagmara Halama, tel. 509 870 939.

 

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów.

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP Event Center Sp. z o.o.