Dzięki wsparciu partnerów, w gronie których znalazł się Van Pur – producent marki Łomża – zarządca Spodka przywrócił podświetlenie obiektu po zmroku i zrealizował trzy wieczory projekcji laserowych. Na fasadzie Spodka zostały wyświetlone życzenia i pozytywne przekazy, po raz pierwszy pochodzące także od sympatyków Spodka. Trwające od marca do początku grudnia br. wygaszenie iluminacji wymusiła pandemia COVID-19.
– Jako operator obiektu, w którym od marca br. nie odbyła się większość z zaplanowanych wydarzeń, musimy podejmować odpowiedzialne, często bardzo trudne decyzje. Jedną z nich było wyłączenie podświetlenia Spodka w ramach cięcia kosztów. To prawda, nie czuliśmy się z tym dobrze, ale też nie ukrywaliśmy, że szukamy rozwiązania. I znaleźliśmy je – mówi Marcin Stolarz, prezes zarządzającej Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodkiem firmy PTWP Event Center. – Dzięki wsparciu partnerów, którym tak jak nam los tego pięćdziesięciolatka nie jest obojętny, obiekt został ponownie podświetlony. I choć nadal ze względów epidemicznych nie mogą się w nim odbywać imprezy, chcemy zaproponować coś pozytywnego i jednocześnie absolutnie bezpiecznego – na zewnątrz – dodaje.
Po trwającej od marca br. przerwie w codziennym podświetlaniu (wyjątkiem były np. akcje solidarnościowe lub o charakterze społecznym), Spodek jest ponownie bardzo dobrze widoczny po zmroku.
– Jako oficjalny partner katowickiego Spodka, którym jesteśmy od początku 2020 roku, z przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do tej sympatycznej akcji. W tym trudnym dla nas wszystkich czasie pozytywne, pokrzepiające słowa są nam wszystkim bardzo potrzebne. Cieszymy się też, że w ten nietypowy sposób marka Łomża może przekazać serdeczne, noworoczne pozdrowienia wszystkim mieszkańcom aglomeracji śląskiej – mówi Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu Van Pur.
Laserowe projekcje odbyły się 9 i 23 grudnia 2020 oraz 4 stycznia 2021. Umowa z partnerami – firmą TAURON oraz VAN PUR – umożliwiła ponowne podświetlenie Spodka oraz organizację trzech wieczorów z laserowymi projekcjami. Zarządca obiektu planuje rozwijanie współpracy z kolejnymi partnerami podświetlania Spodka.
Więcej szczegółów: www.facebook.com/halaspodek